stalking.as usual (:

salam.
jumaat yang indah.




aku nak citer skit la.
aku adalah pengikut setia satu blog ni.
macam silent reader la.
nak stalk org yang aku syg,tapi aku dapat citer pasal tuan punyer blog pulak (mmg la da blog dia =_='')
dari awl dia punya entry aku baca,n tiap2 ari aku bukak page dia.
adeyh,mamat ni boleyh dikatakan jiwang.hurm,tapi sweet jgk la walau kemerapuan dia kadang2 aku xleyh trima! hahahahaha
byk kisah chinta dia and someone.(tapi dah tak bersama lagi T_T aku y sedeyh).
n baru2 ni aku tgk dia siap bagi award kat girl tu sbg tnda smgt tuk blog yang girl tu baru mulakan.
must've hurt you alot kan.
hurm.....org yang da jatuh cinta ni,lagi kita kata jangan lagi dia nak mengGILA kat org yang dia suka.
well at least kita tau siapa yang sayang lebeyh atau pengorbanan pihak yang satu lagi kita tak nampak?
@_@ aku tak reti la pasal cinta2 ni.
tapi,aku sendiri tak tau beza cinta,obsess n sayang tak lebeyh dari kawan,cinta tuk memiliki atau etc.


love like you never been hurt before.he's saying u shouldnt give up.hahaha
just give up if u want to

ouch.


believe this.just believe.

in between?




i ran away and hid myself from the person i truly love.
just to make sure i'm not going crazy 'bout him,again.
he chose to leave me and i'll go,just like what he wants. 
(: cara termudah? aku delete FB aku.
kalau tak,dok meroyan kat status.eu......emo-ing.....cam S_ _ _ 
meluat betul ngan diri aku tu..diri yang dulu la.
skg nak buat camana,even every step i take,every event i saw,the reminiscent of the past still haunting me,hurm,there's no other way than to face it..
ini yang da Allah tetapkan,aku ni hamba je,nak lari mane dari ujian ni,kan?


love ni subjektif,sbb kita takkan tahu makna sbnarnya smpai love tu datang kat kita.sejauh mana kita lalui,and hadapi apa yang datang atau melarikan diri sbg alternatif terakhir?....well,no one knows better than urself.


pape pun,korg yang bercinta,pandai2 jaga diri,jaga batasan.....cinta samai ke jinjang pelamin? apa kata cinta sampai syurga? baru best !

Labels: ,

0 comments:

Post a Comment