belog yang bosan !

belog aku sgt bosan.....hurm...macamana nak buat bagi best ek?
aku ni mmg seorg yang membosankan eh?hahahahaha
memang pun...sbb tu ditinggalkan kat tgh jalan!


jadual 1st sem aku (:

neway,tak payah cakap pasal belog yang bosan.
yang penting aku nak flashback pasal apa yang terjadi dalam 1st sem 1st year as an architecture student.
tapi tgk ajer kat katun tu.muka menyesal tak bleyh blar.tgk je korg tau ape aku nak citer.
architecture is a serious course!!!!!!!!!!-cyfu

memang pun.
aku tak ada la azam baru untuk tahun baru .azam aku sentiasa sama,tak penah berubah.
tapi nak share la kekesalan aku pada diri sendiri sebab da buat benda2 bodoh yang teramat sgt.
adeyh.
tgk ah percentage tu.apa yang besar? EMO.............stupid nyer diri ni.
hurm.tapi aku dah baik KOT.Alhamdulillah.
semua fine.and yang paling penting,aku ada target untuk diri sendiri starting now,saat ni.
bukan nak tangguh2 tuk esok atau lusa atau next becoming sem atau pun tahun depan.
target dalam architecture sentiasa sama.nak dapat BLOODY sCROLL dlam bidang ni.insyaAllah.
impian terkehadapan lagi belum datang yerr..

ENGLISH (adeyh.......language)
DESIGN (kena impress lecturers with remarkable skill dlm design @_@ ingat senang ka)
PUBLIC PERFORMANCES (including outfit and etc)
NEW REFRESH ME (serius aku tak macam dulu,aku pun tkejut !)

ni jer yang aku target.
tapi yang pling penting,aku tak lari dari pegangan agama aku.ISLAM.AMIN

sem 2 menanti nurdalila.aku dah penah jatuh,da penah hancurkan diri sendiri.
i'm not letting that ever happen in my life again.

*p/s: kawan2 yang support aku wktu aku dalam wad ICU kat UTM,aku sgt syg kat korg. AIN,ATHIRAH,INA&HASFAR

LET's ROCK THE FUTURE!!!!! (:




Labels:

2 comments:

Ummu Amin said...

hi ila. ur blog is not so bored, but different! keep it up, dear^_^

ehem said...

hahaha..........tq........!
lap lap lap you !

Post a Comment