Hasfar Syazwani

Hasfar.
saya sayang anda.
saya merindui anda.
terima kasih jadi sahabat saya.
memberi bahu wktu saya menangis.
mendodoi saya waktu saya lemah.
sudi memberi kepercayaan pada saya.
tahan dgn sikap jelik saya.
terima kasih untuk segala nasihat.
have a happy n good life sampai kita ketemu kat UTM lagi.
Happy Birthday Dear!!




tak tahu tulip kaler ape y awk ske,bagi sumer jela!

ni kek kawen awak n Hemo.pewittt ;)


i dont have the real tulips and dont know where to get it.just get the photos of it to show you.in fact,you get the 'real ' cupcake from HEMO......whopzeyyy...hahahahahah.....Hemo,aku arahkan ko buat sahabat aku ni happy kayh!! ;))


 *yeah,you're 19. ;) Labels:

1 comments:

Anonymous said...

peh, baru sekarang aku jumpa entri ni. nak nangis ada. hihihi

cup cake senag la nak cari, ni bunga tulip ni dah sampai ke Jusco bukit indah aku cari tak jumpa.

Post a Comment