Seribu kali cinta

korg tgk tak citer SLOT akasia skg ni d tygkan kat TV3 skg?...
ape yang best?aku pun tak tgk sgt,tapi ada satu part yang aku suka sgt ngan papa si Nizam tu.
at first mmg dia tak suka Miasara,tapi dia tak judge terus Mia tu.
yang bestnyer,senyap2 dia pergi kat pulau terpencil Mia and judge sendiri apa yang ada kat Mia.
eventually baru la papa Nizam tu tahu knp anak dia ter GILA2 kat Mia,walaupun Mia ada penyakit.

hurm,semakin umo aku makin meningkat dari setahun ke dua tahun (almaklumlah,tahun baru nanti aku nak naik angka 2 dah) semua yang aku tgk,semua experience yang aku dapat,baik perpisahan,tangisan,tawa,semua ada banyak sgt meaning.makin sedar kenapa takdir begini n begitu.

kalau korg perasan la kan,mmg la kdang2 org cakap cerita TV tu merapu merapik je,tapi cuba nilai dari sudut lain.....uish banyak benda yang boleyh kita blajar. Labels:

0 comments:

Post a Comment