Sahabat, kawan dan org y pernah wujud dan penting tapi dah jadi stranger eventually

"Malam y indah, tolong kabarkan pada ku mimpinya, agar bisa aku tunaikan"

- ila -

Masih dgn dsign wall hangar utk d propose wktu studio japg.
Ina and i had a little talk just now. We are too open and close to each other. Ina and ain. Mygirls.
They knew exactly who i really am. Never deceive or hide anything,always tell me the truth, no lies, even if it hurts.( actually, tak hurt pun)
" ila terhegeh2"
" oit gedix! "
" ingat molek ah buat gitu"
" dah ah jgn ah emo!" dgn nada marah
" oit, tak malu, tak senonoh, loklaq"
Semua dah kuar.
N yg lebeyh dri tu pun ada. Aku tak bgtahu pun ina da dapat agak ada something ttg decision aku nk g klia or tak.
I found them, finally.

The one yang jadi stranger pada aku bila ad benda besar y belaku, misunderstanding? Or tak tahan ngan aku? Or aku mmg tak guna? Ataupun dia kejam? atau aku y tak faham?

Tak ad satu explanation pun yang bleyh jelaskan. Weird. Cepat betul dia jadi begitu penting, almost ruin my life bila pergi, cepat btul semua tu. Drastik sgt aku menjadi aku yang lain. Cepat betul aku sayang. Cepatnya dia pergi. Cepatnya memori tu d lupakan. Cepatnya buat2 tak ada apa y berlaku n buat aku terpinga pinga. Cepatnya aku cari balik. Cepatnya aku di benci.

Wahhhh
Hidup ni mmg unexpected.

" tuhan
Lelah, walau ku bernafas dalam nafas kasihMu
Haus , walau ditemani cinta kalian manusia
Lesu , walau hanya aku berdiri"

- ila - Labels:

0 comments:

Post a Comment