Owh..... Cepatnyer hatiku jd keras!

Em...... Ape aku nk tulis ek? Nothing kot...
Eksperimentasi aku semalam n arini dah membuahkan hasil...
Tak sia sia aku jalan 140km dari kuala terengganu ke kemaman....Tdo lam kete kesejukan dek angin n hujan malam y aku tak expect... Tambah2 ada breeze.... Fuhhhhhhh.... Menggigil!
Penat mmg penat tapi aku tak kesah ah, da tau result...

Em..... Result tak memberangsangkan rupanya.... Tak sakit hati pun sbb aku tak expect ape ape bila pegi sana ataupun diberi layanan istimewa.... Aku tak kesah if aku kecewa, yang aku nak tahu ialah akibat dari perbuatan aku...tah pape kan, suka buat benda bodoh sbb nk tau result.... Last last ko jgk yg merana, cik nurdalila!!! Em, entahla......in addition, aku dah dapat tangkap trait si dia yang sblm ni aku tak sedar. Mybe aku sedar, tapi buat2 tak tahu.... Hhehehehe....

Apa traitnyer? Mane leyh gtau, eh, bkn bnda buruk, bukan yang baik jgk... Yang tgh2 i guess....
Apesal la ske buat benda bodoh gtu.... Balik2 menjerit sorg2 lam kete, sakit anak tekak aku ni ha..... Serius aku tak terasa atau amik hati lgsg bila dihalu balik Mmg patut pun kau kene halau, ila, kacau hidup org n majlis org ada ah.....hahahahaha bongok nyer aku!

Okeyh2. Stop la kepura-puraanmu..... Lain kali nk buat pape pakai otak, bukan melulu ikut hati.... Jahat giler kau,ila, buat gitu... Main2 paksa pulak.... 'main' okeyh..... Buat serabut kepala otak org jerrr....

Baiklah.... Aku mmg serabai...
Uish aku ckp pasal aper ni?
Buat2 paham jela......
Aku mintak maaaf sgt buat camni.... Tak sengaja pun... Bukan eksperimen pun; jalan2 je sbb bosan.... Tup tup kat umah kau..... Tup tup kete gerak smpai sana.... Ayyooooo....

Bye!
Tq sbb baca benda merapik nih!!!
Sejak biler ntah aku jadik gini.....
Sejak tu kot.... Hahahahaha Labels:

0 comments:

Post a Comment