Gila.

Aku tak tak tahu niat aku ape bila aku buat benda2 tu smlam.... Boleyh dikatakan sengaja nak cari pasal ngan org utk lepaskan marah ke? Ataupun mmg aku ni nk buat org marah n benci aku lagi ataupun mmg aku ni tak dre keje lain bak kata dia.
Bila pk2 balik, benda yang aku buat semuanya spontan, seriusly,saja nk bagi diri ni penat n penat lagi dan stop semuanya...

Tapi aku rasa takkan ada yang stop bila aku dok buat benda2 gila y tak pernah aku terpikir pun nk buat...

Sbb ape aku jadi lagi teruk? Jadi mcm ni.... Makin kasar, ske provok org n cari gado.... Aku pun tak tahu knp... Aku da tak kenal diri aku ni ha......Biar la dulu aku ngan diri aku ni.... Sejahat mana atau seteruk mana pun aku brubah, nothing that matter...

Biarla dulu...syaitan mane tah dah bejaya rasuk aku.:..::::

Buat mama n abah, ila syg mama n abah....
Maafkan ila....... Labels:

0 comments:

Post a Comment