tak leyh tido? bunyi mcm bukan ila.

tajuk yang menarik huh. da masuk hari ketiga tak leyh tido.malam yang first sbb gila2 migrain, malam kedua sbb badan rasa tak selesa, and malam ni, erk.....still tak selesa....tapi disebabkan ila nih duduk atas katil 24 jam , mesti abah mama nampak cam anak dia nih tido lena sekali....ehe...padahal bukan main susah aku ni nak lelap...alin pulak ngacau tadi time baru nak lena.....time tu la nak bukak lampu pun...ngamuk ah apa lagi....pusing sana pusing sini, haram tak leyh tido......nih nak kena marah nih....ahhhhhh....tak marah pun.....renget and mngamuk skit jer....

trun bawah senyap2, amik roti ngan susu pekat, ngan air teh dalam thermos, bwk nek sumer kat atas, bukak kompiter, menulis nih......ayyyyyye bosan gila!

and aku layan pulak lagu baru joe jonas nih.....



sbnarnya suara dia yang best.....and melody....lyric tu abaikan lah.......entah kenapa, aku dah jatuh cinta lah ngan jonas bros. hahahahaha....da lama.....tak ada kaitan ngan org lain yer....tq 





dua2 gambar diatas aku korek dari tumblr aku. words to spread when people doesnt seem to care. Labels:

0 comments:

Post a Comment