sudah sihat belum?

ila tatau da sihat ke belum lepas seminggu demam migrain batuk tak henti2.ade lagi skit2 sisa2 demam tu kot..bru je last week balik dari Terang, 2 tiga hari pastu terus demam. okayh, kalau org lain cakap pasal demam, lek lek je kan...kalau aku nak cakap pasal demam, huargh....meremang. aku  punya demam bukan sikit2, dah mcam sakit kronik lagi.

dah seminggu jgk la perut aku nih tak makan..ada la sesuap dua je, pastu tak mkn da...hehe, berat turun la skit...mcm syok je kan...padahal aku yang tanggung nih yang seksaaa.....

time nak stat demam, time tu pening2 pusing2 je, tapi pastu, ha stat la dia....sbnarnya aku ingatkan, sbb aku nak stat membaca buku tebal2 nih yang tetiba dia demam tekejut, tapi dah smpai seminggu, errrrrmmmm nak salahkan buku ape nye.....

selesema, plus kahak and batuk and BERDARAH pelas migrain menggila..tambah satu lagi, bonus sbb tak makan, cirit birit..... wahh..,best2.....

kat fb kak dayah tanya, da sihat belum...aku jawab ape, 'migrain mcm nak mati' - gila la ayat.cmane leyh kuar pun tatau.tapi time tu serius tgh migrain, tapi ayat tu macam kasaqqqqqq gila.....aku sorg je cakap kasar gitu.,diorg yang lain tak cakap bahasa2 kasar cam aku. ..black sheep of the family betul.... ((:

hujung minggu jumaat and sabtu, mama tak de, pegi kursus kat pulau redang. pastu yang tinggal kat umah mesti la kene buat keje umah. alin la penyelamat of the day. aku tak buat pa pe..tido makan. baguih alin.....adik and anak mithali.serius tak larat nk buat ape2.

menikmati mimpi tentang hantu yang banyak. HANTU. hurghhhh. meluat betul tido tak kena masa.

demam, time kasih sbb datang time bukan kat UTM and time projek, i cant afford getting sick time2 camtu. iya, aku susah nak sakit. tapi if dia datang, hurm, saba je la..





*susah nak beribadat time2 sakit, susah mentally nak fokus. padahal sedang diuji. aku nih. banyak perkara perlu dibetulkan.



lari tajuk.haha.pedulilah.


Labels:

0 comments:

Post a Comment