Mood~ well, aku dah tak stalk org kayh!

Yeah... Slamat pagi....
Ayyooo buang tebiat pagi2 buta tulis blog...
Skg tgh buat keje, tapi tgh bosan tgk photoshop n coral draw, bukak la blog yg da lama tak bukak...

Haish... Rindu weyh... Catat rekod tak kuar utm selama seminggu.. Tak tahan nya!! Mmg tak lekang punggung ni dari kerusi, jari2 yang comel dari pisau utk bedah segala board y keras utk bgunkan model wall hanger! Jumaat da kena anta projek kedua.. Lelah selama 4 minggu.. Mujurla aku punya mental stabil... Mana tau ada masalah jiwa ke ape, tapi alhamdulillah, kuat jgk hati ni.... Alhamdulillah.. Cuma~ ada prob ngan org sekeliling skit. Tapi rilek suda walau geram nak lemPang je rasa... Bisa di kontrol, berlapng dada ya!

Tak stalk org dah.. Cam tajuk kat atas tu... Tak nak ah jadi gila nak stalk org, cam tah pape.. Tapi stalk org yang tak kenl utk kenl lebeyh rapat tu mmg wajib.... Hehehe berbeda kan? Erk???
Malam2 ni la tenet nak laju pun... Guna kat bilik je pun..risau assignment Aza ( azahari mat yasir~ lecturer menakutkan) yang blom siap.. Aish... Haru betul tak dre pc nih.... Bila la nak siap nih....badi gtau dah post laptop, pinjam yer badi.. Terseksa hidop ila tanpa pc!! Sshkan org len jah....

Senibina~ aku kena tahanngan FAB selama 5 tahun.... Pedihnya mengenangkan hakikat tu....
Perlu kuat!
ta tau kenapa rindu kat family...
anak2 sedara aku dah besar2..
mana aci,lama tak tgk! haikal n yousuff dan amin
rindu rindu rindu


pasni mmg lagi sibok dari kesibukan arini,last project utk this sem.:: retreat house...10 minggu woooo~ jgn men2.... +_+
















lets talk about the pictures.....aku punya yang bumbung biru...tk power pun design...yang len2 sumer kawan2 aku nyer...n yang waktu malam tu adalah sesi photography bila da submit.....
crdt pd cyfu yang jadi photographer utk brinkwits...biasala...cyfu kan pro....~result pics dari pro blom kuar agi....t lah aku amik dari fb cyfu........mmg pergghhhhhhh gilak~!
keje tak abes kat situ jerr....axonometri blom buat n super impose pun blom buat....n group work blom siap...bla2 bla2.....sumer pun blom siap.....lalalaalal~ Labels:

0 comments:

Post a Comment